15 Mayıs 2011 Pazar

my princess..

tüm ingilizce diziler bitti artık kore dizileri izliyorum. 12'ye kadar:
http://diziport.com/my_princess-izle/12_bolum/

12' den sonrası daha yüklenmemiş onu da şurda buldum:
http://www.asyadizi.com/my-princess-13-bolum.html

14 zaten final gibi bişi. 16' dan daha iyi bitti. final bana biraz saçma geldi. dizi boyunca kıza prenses ol dedi durdu. en son yüzüğü verdi. ben gidiyorum, prenses olmasan her şey daha kolay olurdu dedi kız da onunla atladı uçağa gitti. geri taraf nooldu bilmem. onca prenseslik vs.

zaten dizi baştan saçma da işte romantik dizide mantık aramayacaksın. şimdi bu kız kayıp prensin kızı. yani prensesmiş. kore' nin en zengin adamı, büyükbaba, başkan zaamnında kore kralına söz verdiği için tahta geçecek kişiyi bulup monarşiyi canlandırmayı planlıyor. millet monaarji geri gelsin diye referandumda oy veriyor, başbakandan çıkıyor teklif falan.( bi dk ya:) neyse buralar uydurmasyon. bu lee seolmuş bu prenses, doktora öğrencisi. bunu buluyorlar adam saray yaptırmış falan. esas oğlan kızın prenses olmasını istemiyor çünkü o zaman kendine kalacak tüm miras kraliyet vakfına gidecek. oh yoon joon da istemiyor. büyükbabayı sevmiyor. o üzülsün istiyor. zaten hep kıza kötü davranıyor.

kız safça bişi ama içten tatlı falan esas oğlanı da yanına çekince işler hallolup gidiyor. bir de prof. nam var o da kızdan yana.


resimde kız audrey hepburn gibi çıkmış ama diziyle alakası yok bir görüntü. kızın kıyafetler çok güzeldi zaten. başlarda spor giyinirken de, saraya girdikten sonra da o kısa kabarık etekler falan güzeldi. zayıf olunca tabi.. müdür oh zaten iskelet gibi bişi. resme bak.
dizi boyunca en çok müdür oh' a gıcık oldum. yüzü kaskatı bişi, kasıntı, sinir. sonlara acıdım ama . bunun babası başkanın 1 numaralı uşağı. sürekli el pençe duruyor, kendini düşünmüyor falan. bi sahne var. başkan yatarken koluna masaj yapıyor ceketinin düğmesi sallanıyor ona üzülüyor, gidiyor takım alıyor falan. ama kendim götürmem. o zaman teşekkür eder. bana bile olsa kimseye tşk etmesini istemiyorum falan diyor.

sonunda en zararlı çıkan abla lee dan oldu. zengin kesim eteğini çırptı çıktı, kız öyle kalakaldı. kzı acayip teyzeme benzetiyorum neden bilmem. her görüşte direk o geliyor. o yüzden daha bi üzüldüm. en son pis bi evde, hasta. baro sınavımı kazanıyım annemin karşısına ancak o zaman çıkabilirim falan. kız saf ama iyiniyetli olduğu için iyiler hep kazanır mantığı yürüyor. bu kendini zeki sanıyor ama müdür bunu kullanıp attı.

en çok da ölen prense üzüldüm. sen koskoca kore' nin prensi ol. demokrasi olmasa kral olacaktın. şimdi böyle sürün. bi de iyice acındırmak  için mesela gece gidecek yerleri yok sahilde geziniyorlar, hava soğuk falan. biraz da ezik bi tipi var..

o değil de baya korece öğrendim. tek tek konuşsalar anlicam.
omma: anne
obba: baba
omni: abla
küsünyim: profesör
gonjun: prenses ama hitap ederken gonju mama
anyoseyo: meraba
cure: doğru

ama ingilizceden çok kelime almışlar sanırım. buna rağmen ingilizce konuşmaları çok kötü. kelimeleri yuvarlayarak okudukları için inglizce konuştuklarında biraz anlamsız geliyor.




şu videobb' nin formülünü de buldum. video yüklenince adslin fişini çekiveriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder