7 Mayıs 2011 Cumartesi

gezgin pantolon kardeşliği 2..

bunun kitabını tee küçüklüğümden biliyorum. o zaman okumak kısmet olmamıştı. geçen gün beğendik' te indirimli kitaplarda gördüm 4tl falandı. tam alıyordum da dedim ki bebe miyim ben. eve geldim. gizlice filmini izleyeyim dedim. ama asıl hikayenin olduğu ilk film için çalışan bir link bulamadım. 2' yle yetinmek zorunda kaldım:

http://www.movshare.net/video/aha92oeedyvqs/?/?/?

ama asıl hikaye burda değil. aptal bir ergen kızlar filmi gibiydi. klişe doluydu. güya feminist ama hamile olma ihtimalinden ödü kopan kız, aile sorunları olan süper güzel kız, çirkin kendine güvensiz ama başarılı olup erkek arkadaş edinen kız ve güzel çekingen ve gerçek aşkına kavuşan kız..

blake ablamız arkeoloji kazısı için türkiye' ye geliyor. burda çalışan abla türk gibi değildi. zaten soyadını hiç anlamadım. dolmuş olayı da kötüydü.

yunanistan süper güzel ama..

amerika ferrera resimlerde çok daha güzel çıkıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder