3 Mayıs 2011 Salı

little fuckers..

dnr' a gelmiş ya bi umut aradım. eskiden olsa görünce aklıma yazıp birkaç ay yarı fiyatına düşünce alınacak diye aklıma yazardım. şimdi hop izleyiverdim. şurdan:


özellikle türkçe aradım. çünkü ilk 2 filmi böyle izlemiştim.

büyükbaba jack iyice yaşlanmış. abla boşanmış, ikizler doğmuş. ikizlerin 5. doğum günü için biraraya geliyorlar.

hata mı ben mi yanlış anladım bilmem. ilk filmde büyükbaba ajanlıktan yeni ayrılmıştı. greg' i ailesiyle tanıştırılıyordu. 1 yıl desek. 2.filmde aileler tanışıyor ona da 1yıl desek. bence bu kadar olmaz ama. 2 etti. 2. film biterken pam hamileydi. 1sene hamilelik. 5 yaşına giriyor çocuklar 8sene eder. jack' in telefonda konuştuğu ajan siz emekli olalı 12sene olmuş diyor.

greg' in ailesi bu filmde çok az yer almış.

jessica alba greg' e asılan ilaç mümessili olmuş.

owen wilson 2. filmde yok gibiydi. burda geri dönmüş. ben stillerla ikisi zaten ayrılmaz ikili gibi genelde her filmde birlikte oluyorlar.

büyükbaba çok yaşlanmış. kalp krizleri falan eğer 4 olursa jack' in ölüşünü konu alır gibi. ajanlık becerileri de zayıflamış.
jack' in son kalp krizinde greg şov yaptı yalnız. tek elle jack' e müdahale, tek elle kertenkeleyi kurtarma falan.

çocuklar çok tatlı. güya ikizler ama arada 3 yaş fark var gibi. kız süper bişi. direk dedesine çekmiş. özel okuldaki testte yarıldım.

aslında pam de asıl kadın ama 1-2 repliği var yok. film direk jack-greg filmine dönüşmüş.

beniç için tatil temalı filmler +1 puan. neden bilmiyorum. güneşten nefret ederim aslında ama belki renklerdendir. o yüzden 2. filmi daha çok sevim.

bizde zor baba 3 olarak geçiyor ama aslında sadece ilk filmin adı bu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder