18 Mayıs 2011 Çarşamba

bitse de gitse..

bu ara resimler kötü mü çıkıyor ne..

neyse yeni projem bu. dolaptaki dağınıklık gözüme batmaya başladı. bundan sonra her ay en az 5 ürün bitirip, 5' ten az şey alıcam. ama bitecek şeyler tekrar alınacak şeylerden olmayacak.

ilk 5li bu.

sıvı sabunu sevmedim ot gibi kokuyor.

gloss sevimli ama fırçayla sürmek gerek ona da çok üşeniyorum. bitsin bi da böyle şeyler almiycam.

peeling fena değil aslında ama hiç köpürmüyor. bir de 2 sene falan oldu herhalde bitsin artık.

güneş kreminin de miadı doldu yazın ona güvenemem aradan çıksın.

en pisi de bu parfüm. aslında pur blanca' yı çok severim. bi süre hep kullandım bu summer splitz denen şey onun alkolsüz parfümü yazın hafif bişi olsun diye almıştım ama alkolsuz olsun diye yağlı yapmışlar. aslında yağlı his bırakmıyor ama bebe yağı sürmüşüm gibi parlıyorum. mesela duştan çıkıp boynuma sürüyorum ne çabuk terledin diyorlar halbuki bu meret parfüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder