24 Mayıs 2011 Salı

casablanca 1942..

önce şurdan izledim:
http://www.indirmeden-filmizle.com/film-izle/yabanci-filmler/casablanca-1942.html
yüklenince adslin fişini çektim ona rağmen 72dk dolunca durdu. şu video sitesinin mantığını anlamıyorum. para verecek olsam zaten gider dvd alırım niye sana para vereyim.
sonra adsle reset attım ve şurdan açtım:
http://www.megavideo.com/?v=9HHMG86S
tek iyiliği 1:11.dk dan başlatabilmek. ben baştan yüklemesini beklemem gerekir diyordum neyse.

facebook' ta sorular çıkıyor ya izlemediğim filmleri izlemeye karar verdim. bunu da bulunmaz herhalde diyordum ya yüklemişler. film siyah-beyaz olduğu için biraz çekindim ama güzel fena değil. siyah-beyaz olduğu için ekrarının yarısı flu gibi. hatta esas kadını gösterirken kameraya çorap mı geçirmişler be resmen puslu gösteriyor.

film güzel. boşuna klasik değil. 1942' de çekilmiş ya sanki şey gibi tamam almanlar kötü falan ama biraz da tarafsız olalım gibi noolur noolmaz havasında sanki.

rick ve elsa kaçacak lazlo' ya yazık olacak diyordum ama beni şaşırttı. esas oğlan yani rick yalnız kaldı hayret.
rick' in giydiği trençkota bayıldım. gene moda olsa erkekler bunu giyse. bir de son sahnede kadının taktığı şapkaya bayıldım. bir gün şapka moda olur ve takmayanı dövüyorlar olayı çıkarsa işte böyle bir şey takabilirim.

bir de bunun simpsons' da alternatif son gibi bir şeyi vardı. şimdi bulup onu tekrar izlemek istiyorum.

http://dizimag.com/the-simpsons-9-sezon-25-bolum-izle-natural-born-kissers-dizi.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder