2 Mayıs 2011 Pazartesi

hayallerim gerçek oldu..

tamam en büyük hayalim belki bu değildi ama hep derdim ki şu watsons ankamall' a da açılsa daha rahat rahat gezebilsem. haftasonu gazete katoloğu verince şaşırdım baktım "ankamall' a açıldık" yazmışlar. nasıl sevindim nasıl sevindim. hemen bugün çıkışta gittim. alt katta tchibo' nun biraz ilerisinde açılmış. büyük bir yer bir de yeni olduğu için mal çok. bir de sabah erkenden gitmişim ayy bir güzeldi. bomboş geziyorsun. orada loreal, maybelline, flormar, rimmel standları bomboş. görevli yok. itiş kakış müşteriler yok. nasıl sevindim. nerdeyse bir fondotön, maskara alıp çıkacaktım. neyse çok da kurcalamadım kendimi tutamam diye ama süperdi ya. şu aybaşı gelsin geliyorum bebeğim.

şimdilik bunları aldım:
veet: 19,90
çiçek lif: 2,99

ev de lif doldu. aslında bu şekilliler hiç kullanışlı değil ama o kadar sevimli geldi ki.


bunun üstüne bir de tchibo' ya gittim bi güzel latte içtim ohh. kocaman fincan 3,50tl. starbucks' ın üçtebiri falan herhalde. şu starbucks yayılacağına tchibo yayılsa ya. bahçe teması cazip gelmedi ama 2-3 hafta sonra bir tema geliyor ki almanya' daki ürünlerin tümü gelirse rahat 200tl' lik harcamam var. hem de çarşamba sabah 10' da ordayım. heyecanla bekliyorum.

sonra bir de öğle yemeğimi paketletim çıktım. aktarma olayını seviyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder