26 Mayıs 2011 Perşembe

tangled..

şurdan izledim:
http://www.baglanfilmizle.com/karmakarisik-tangled-turkce-dublaj-online-izle.html

artık filmleri ne olduğunu bilmeden imdb sırasına göre izliyorum. filmin adı niye direk rapunzel değil de tangled anlamadım ama güzel klasik bir disney çizgi filmi. tam kız filmi upuzun sapsarı saçlar, biraz macera, biraz romantizm sonunda da happly ever after.

tabi büyüğün gözünden öyle değil. rapunzel' in 2. annesine çok üzüldüm. kadın sana yıllarca bakmış 18yaşına gelmene rağmen hergün üşenmemiş sana yemek getirmiş, arada da saçını tarıyor, biraz da nimetlerinden faydalanıyor ne var yani. zaten kadının hayatta hiç bişi yokmuş bi çiçeğe düşkünlüğü varmış. kraliçe hasta diye koparıp almışlar.
kralla kraliçeden daha akıllı en azından daha yeni doğmuş bebeği havaya fener atarak arıyorlar. yahu bebek ne anlasın da hatırlasın. hayır koskoca kralsın kızın kaybolunca kendi krallığını bile karış karış aratamışsın daha. sonra mahsun mahsun oturun öyle.
en süperi de at ve bukalemun. bukalemun çok sevimli yaa.
bi tek filmin sonunda bişi  olcak o saçlar gene sararıp uzayacak diye bekledim o olmadı. bi de kızın bebekliğini çok sevimli çizmişler:)) normalde prensesler mavi gözlü olur ama hayret..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder