28 Aralık 2010 Salı

zara' dan alınacaklar..

indirim yaklaşırken zara' nın sitesini bir inceleyeyim dedim. garip bir sitesi var. site ingilizce ama fiyatlar türkiye fiyatları. gerçi TRY diye bir fiyat birimi kullanılmış ama fiyatını hatırladığım 1-2 şey tutuyor. bir yerlerde de turkey falan yazıyor ama neyse..

pek bir şey beğenemedim gerçi.
bir bu tshirtü beğendim. şimdiki fiyatı fazla ama indirimde biraz inerse, modeldeki gibi böyle uzun ve bul durursa üzerimde alabilirim. gerçi hiç görmedim mağazalarda.

bu ne zamandır beklediğim ayakkabı. gerçi tam model bu olmayabilir. eylül ayından beri mağazalarda ama bunun kırmızısı da vardı. sitede yok. bir de önden resmini koymamışlar garip bir şekilde. ama buna benzer bir mokosen. ama almayabilirim de. yazın şortlarla sevimliydi ama kışın babet giymiyorum. bu model pantolonlarla çok 90lar durabilir.


bu da günün sürprizi. geçen sene almıştım bunu ama hala koleksyonda olması çok ilginç. aslında güzel bir model. ama pek takmadım niyeyse. saçım topluyken arkası kayıyor. saçım açıkken de aklıma gelmiyor..


anlaşılan bu indirimden elim boş çıkacağım gibi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder