7 Aralık 2010 Salı

merry cranberry..

geçen sene şu lipbalmları herkes almış ben de bir kıskandım bir kıskandım. ne zamandır da bodyshoptan alışveriş yapmıyorum hak ettiğim düşünerek gittim. aklımda bir lip balm yanında da body scrub ya da duş jeli var. yanında niye el kremi aldım hiç bir fikrim yok. üstelik evde bitirmeye çalıştığım milyon tane krem var ve bunun kokusu fazla yapay geldi bana. küçücük de bir şey. markette numune olarak verilecek cinsten neredeyse ve 15tl. son hatırladığım lip balmın fiyatını soruyor olşum sanra kasadayım..
pazar günü çantama koydum fişi de yanıma aldım güya değiştirmeyi deneyecektim. zaten hiç kullanmadım. en azından fazla para da versem ihtiyacım olan bir şeye gitsin.
niyeyse içimden gelmedi. nedeni hakkında en ufak bir fikrim yok..
lip balm: 12,90
el kremi: 14,90
bir de cilt bakım ürünlerinde yüzde 30 indirim varmış. kafamda küçük bir hesap yaptım. 2al 1 öde için baya bekliyorum. geçen 2 parça aldım: biri 30, biri 20tl. 30 verdim.
yüzde 30dan alsaydım.biri 20, diğeri 14' e gelse 34 eder. iyi devam öyleyde galiba kafamı karıştıran bu oldu..

(bu seneki cranberry joy imiş..)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder