23 Aralık 2010 Perşembe

şık beylere hediyeler..

başlık bu olabilir ama ben gayet kendim için aldım.aslında ipod alma fikriyle yola çıkmıştım. ben daha lisedeyken bu mp3 çalarlar yeni yeni çıkıyordu. o zaman nerdeyse bir ipod parasına minton almıştım. o bozuldu. bir tane daha bu sefer daha ucuza aldım o da bozuldu. baktım ipod pahalı ama 10sene sonra falan aynı fiyat olacak gibi. en azından değeri düştü diye üzülmem diyordum.

sonra bunu gördüm. aslında i love teknic gibi bir temada görmüştüm ilk de o zaman alamamıştım. tekrar geldiğini görünce çarşamba sabahı gittim aldım. ben  bunu alırken pembesi bitmişti bile. fiiyatı: 49,95.

aslında bu temada süper şeyler vardı. kaset okuyucu ve video kaset okuyucuyu almayı ciddi ciddi düşündüm ama evdeki videoları zaten cdye aktarttığımız ve bütün kasetlerimi de attığım aklıma geldi. vazgeçtim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder