15 Aralık 2010 Çarşamba

ne aldım..

bu sefer baya az. çünkü iflas etmiş durumdayım. güya bu ay kredi kartını hiç kullanmayıp indirimler için saklayacaktım ama daha ilk günden 40lira girdim gene. habire kıyafet alıyorum sanki. ama dolabı açında giyecek hiçbir şey bulamıyorum ne hikmetse. sanki bir delik var tüm güzel şeyleri yutuyor, hergün aynı şeyleri giyiyor gibiyim. zaten dolabın yarısı kalın kazaklar nasıl oluyorsa. aslında giymek istiyorum. bazılarını aldığımdan beri doya doya giyemedim ama okul cehennem gibi. tshirtle otursan oturulur yani. bir gömlekle terliycem nerdeyse.
hayır eskiden mi havalar daha soğuk olurdu nedir. eskiden mesela kışın hiç tshirt giymezdim. şimdi tshirt üstü ince hırkayla geçiniyorum.

neyse coştum gene. bunlar son rossman alışverişim.
far: 3,90
banyo incisi: 2,90
diş fırçası: 1,90

farın başka rengi yok mu, yoksa buraya mı gelmiyor emin değilim. ama sadece krem ve siyah vardı. daha önce siyahı almıştım ve çok güzel çıktı. zaten mat siyah ne zamandır aradığım bir şeydi. body shop' un eyeliner fırçasıyla ince bir çizgi çekiyorum ve abartısız ama çok güzel duruyor. bunu da onun üstüne kullanıcam. bu arada mat beyaz bulmak da baya zor. genelde simli gibi duruyor. body shop' tan bir tane bulmuştum ama o da tam beyazdı. aslında yeşil, bordo falan istemiştim ama hiç çeşit yoktu yahu..

banyo incisini oda kokusu fikriyle aldım. kokusu biraz gidene kadar banyoyla buluşamayacak. ama apricotun kokusu daha iyiydi.

diş fırçası rossman' ın kendi markalarından.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder