17 Aralık 2010 Cuma

mango indirimi..

bugün nihayet gidebildim. indirimin 4. günü olmasına rağmen hala ankamall mango tıklım tıklımdı. hele kabinlerin önünde çanta reyonunun sonuna kadar sıra vardı. ben sadece şunları aldım.
 tshirt 14,90. hırka da 29,90. tshirtü böyle iğrenç şekilde içine sokmayınca daha tatlı duruyor. aslında ben biraz daha bol olsun isterdim. geçen yaz bunun aynısının mavilisini almıştım zara' dan. o kadar rahat ve kullanışlıydı ki. bütün yaz onu giydim nerdeyse. ama o baya bol ve dökümlü duruyordu. bakalım bu nasıl olacak.
kazak da klasik. tshirtü deneyecektim. hadi kabin için o kadar sıra beklemişken bari 2 parça olsun dedim. bunun aynısının kemersiz ve morunu almıştım geçen kış indiriminden. herkesin üstündeydi ama baya da giydim. hadi kırmızı hırkam yok diye de aldım.
ya geç kaldığımdan ya da genel durum olarak mı nedir bu indirimde hiç bir şey beğenemedim. bunlar da ehh hadi boş çıkmayım diye aldım biraz.

zaten kabin için beklerken lütfen lütfen ilk sıradaki olmasın dedim ve sıra bana geldiğinde orası boşaldı ya. bir insan bu kadar mı şanssız olur. mangonun kabin kapıları zaten kısa ya da ben uzunum. ordan görünüyor muyum diye huylanıyorum. bir de kapıda sürgü yok. şahsen ben orda pantolon falan denemem..
bu kolyeyi istiyordum aslında ama bulamadım. bir de eylül ayından beri beklediğim küçük yandan takmalı süet çantalar vardı. internet sitesinde hiç yok. mağazada da sadece 1 tane gördüm o da biraz defolu göründü gözüme ve 30tlydi. indirimden önce de fiyatı oydu almadım.

artık kendimi zara indirimine saklıyorum diyelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder