27 Aralık 2010 Pazartesi

arby' s..

nam nam nam. bugün bunu yedim. fiyatı 10,95. ankamall' dayım. öğlen vakti. yarım saat falan beklemem gerekiyor. gezdim dolaştım ve sıkıldım. tek başımayım. 2 tane almayınca enayilik gibi gelen mcdonald ve burger king' i pas geçiyorum. bunda da kampanya var ama benim zaten gnçtrkcll şifrem yok.

bende mi bir tuhaflık var. yoksa bu şeyi dönere benzeten sadece ben miyim? ince  ince dilimlenmiş et parçaları. resimdeki gibi salamımsı da değiller. nispeten daha kısa. erimiş peynire sözüm yok. gerçekten güzel. sandviçin paketlenişi güzel, şu alüminyum folyo benzeri şeylerden. hemen yemesen de soğumaz. içinde başkaca bir sos olmayışını garipsesem ve en azından domates falan olsa diye söylensem de..

ama patates kızartması olağan üstü bir şey. kesinlikle üstüne tanımam. kıvırcık olması ayrı bir güzellikken bir de soslu moslu böyle..


bu arada beklerken bütün mağazaları dolaştım. zara grubunda anormal bir durgunluk vardı. bershka' da başka kimse yoktu. düşün yani. sanırım herkes 2ocağı bekliyor. bence pazara denk gelmesi çok kötü oldu. zaten kalabalık oluyor. belki tarihi değişir.
bir de koton'  a girdim. geçen sene beğendiğim kazakla meşhur saatli madalyon kolyemi almaya karar vermiştim. kazağı bulamadım. tüm dükkanı didikledim halbuki. madalyonun da kapaklarını koparmışlar. 3 tan vardı 3' ü de koparılmış ama fiyatı hiç değişmemiş. saçma bulup çıktım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder