17 Aralık 2010 Cuma

..

bugün okula gittim, sınıfın kapısına geldim vee içerisi bomboş. erken geldim herhalde dedim. kapıdaki duyurulara göz attım. ve bugünkü dersin dün yapıldığını öğrendim ve yıkıldım. dersi kaçırdığıma mı yanayım, hocanın yoklamasından fire verdiğime mi yanayım, kös kös geri dönüşüme mi yanayıım.

ben de kendimi alışverişe vurdum. önce akm' ye gittim. gördüğüm en boş fuardı. zaten bir önceki bittikten 1 hafta sonra açılmıştı. bu bitince 2 gün sonra da yenisi açılacakmış. güzel şallar dışında bir şey beğenemedim. onu da daha yeni aldığımdan almadım. çamım için süs aldım 2paket. o da nasıl dandik. neyse artık zaman içinde daha iyileriyle değiştiririz.

sonra da ankamall' a geçtim. orda da mango' yu teftiş ettim. dnr' dan bir kitap alıp çıktım. ohh iyi geldi.

bu arada ders kitabı alacaktım 1 cilt için 150tl istediler ya. çüş diyip çıktım valla. üstelik 1 cilt daha var. alsam mı ki yaa..

edit: hiç dikkat etmemişim meleklerin asma yerleri ufacık, ağaca asmak imkansız, bir de küçük almaya çalışmıştım ama bu toplar bile büyük geldi. benim ağacım küçücük. gene de güzel oldu.. vakit bulursam biraz da kendim yapıcam fimodan..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder