6 Aralık 2010 Pazartesi

mango..

bu çantayı geçen sene mango indiriminden almıştım. fiyatı 25 gibi bir şeydi. görünüşte baya sevimli bir şey. aynısının deri olanı da vardı çok dşündüm siyah deri çantam bir sürü çeşit olsun diye bunu aldım.

 içinde fermuar yok, sadece çıtçıtı var, şekli yamuk ve o kadar kullanışsız bir çanta ki. bir kere ortadaki küçük çıtçıtın hiçbir faydası yok. yolda yürürken daima tedirginim. sırf cüzdanımı, telefonumu çalarlar da yollarda kalıveririm diye ilk defa tuttum montumun cebine 20tl sakladım.

sonra şekil itibariyle de kullanışsız. içine ufak boy bir ajanda koyuyorum anında yüzeyle bütünleşip acayip şekiller almaya başlıyor. koluma mütemadiyen batan bir şeyler var. bir de kayıyor falan kolumda..

içindeki fermuar da çıkınca tamam dedim attım köşeye. bu ara pek şanssızım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder