24 Aralık 2010 Cuma

aldıklarım..

gene bir rossmann alışverişi ile karşınızdayım. deodorant ve şampuan almak için gittim ve..

şampuanımı gene değiştiriyorum. elseve' den hiç memnun kalmadım. öyle deli gibi kepek sorunum olmamasına rağmen olanları çözemedi, saçım çok çabuk kirleniyor vs vs. tek güzel yanı kokusuydu. muzlu muzlu kokardı..

baktım baktım sonunda gene dove aldım. eski şişesi baya iyiydi esasında bakalım bu nasıl olacak. fiyatı: 5,25.

stick deo: 4,45

tekli far: 3,90. bu hafta stand daha doluydu sanırım yeni mallar gelmiş. bu güzel bir mürdüm rengine benziyordu ama sürünce bulanık bir kahverengi çıkıyor.

dörtlü far: 4,25. renkleri çok değişik değil mi. tam olarak da veriyorlar. dışarı çıkarken hayatta süremem ama evde oynamak için aldım resmen. gerçi pembe makul olabilir..

köpük: 1,50. bunun yarısı boş mudur nedir. içi de kesinlikle kullanılmış. o kadar kamerayla falan izleniyor. nasıl olabilir anlamadım. hayır bu makyaj malzemesi falan da değil ki denemişler falan desem. neyse ki fiyatı bir şey değil.

emily göz kalemi: 1,19. meşhuuur emily göz kalemi. bu kalemi forumlarda bloglarda falan hep görüyorum. sırf meraktan aldım. bu olmasa flormardan yeşil zaten alacaktım zaten ama flormar daha iyiydi sanki..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder