31 Aralık 2010 Cuma

bloggie alamayışım..

kamera almaya karar verdik, sony alıcaz. biraz araştırayım falan dedim. açtım interneti bu sevimli şeyi gördüm.  bu arada özellikleri de süper diğer hd' ler en ucuzu 800 falanken bu sadece 450. diğer hdlerin 4mp ken bu 5mp. özellikleri süper, muadillerinden daha ucuz, hem de mor. daha ne olsun.
sonra aramaya başladık. sony center, teknosa, electro world, bimeks.. hiç bir yerde yok.

bu arada ararken bimeks' in internet sitesinde görmüştüm. süper site yapmışlar. ürünün fiyatı ve hangi mağazalarda bulunduğunu görebiliyorsun. bu çok güzel. bence her sitede olmalı. neyse hiçbir yerde bulamayınca gittik bimeks' e anlattık. böyle böyle kamera izmir şubenizde varmış istetebilir miyiz falan. tabi hemen dediler aradılar falan kamera iyi durumdaymış ama teşhir ürünüymüş falan. neyse dedik 50tl kapora verip, sözleeşme yapıp istettik. 1 gün içinde elimizde olur dediler en geç 2 gün. biz sizi ararız dediler. tamam dedik çıktık.
ertesi gün gittik daha gelmedi dediler. biraz bozulduk ama hadi dedik belki 2 gün sürer.

ben bu arada internetten biraz daha araştırdım. forumları falan okudum. pek bahsedilmiyor. ararken konuştuğumuz bir satıcı. sony' nin bu modelinin pek tutmadığını piyasadan kaldırıldığını, yakında yeni modelin geleceğini söyledi. telefonda da sony böyle hevesimi kursağımda bıraktığı için iyice bozuldum.

forumlarda falan pek yorum bulamasam da bu hd nin baya bela bir şey olduğunu öğrendim. bilgisayarda standarttan hiçbir farkı olmuyormuş. tamam hd tv var ama. kaydetmek için blue-ray' e kaydedilmesi gerekiyormuş. blue ray yazıcım yok. oynatıcım bile yok. yani pek de bir faydasını görmiycem. zaten açık ürn alıcaz, onca yoldan gelecek. bu kadar yavaş geldiğine göre de herhalde yürüyerek geliyor. hasar görmüş olması muhtemel. bir de şey okudum. bu sony maliyetleri düşürüp daha çok satabilmek için bu bloggieleri çıkarmış. çin üretimiymiş, baya dandikmiş. ben iyice soğudum.

3. günün sonunda hala gelmediğini görünce vazgeçtik, biraz bekledikten sonra kaporamızı aldık çıktık. huh..


sonra hemen yan taraftaki teknosa' ya girdik. şunu istiyoruz deyip seçtik 1 tane. tek endişem fotoraf çekmesiydi. mp küçük ama zaten amaç ekstradan bir de makiane taşımamak. hemen aldık, hem de aynı model bimeks' ten 2tl daha ucuzdu. açılmamış kutu oh, adamlar kullanmayı gösterdi, ayarlar yaptı. 5dk' da aldık çıktık. ohh.

internette okuyorum kimilerini baya zorlamış ama ne yalan söyleyim teknosa' dan aldığımız şeylerle ilgili hiçbir sorun yaşamadık. son dönemde de her şeyi ordan alıyoruz. teknolojiyle süper alakalı biri değilim. genel 1-2 özellik arıyorum. zaten bir şeyi ne zaman çok çok istesem mutlaka bulamam..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder