13 Aralık 2010 Pazartesi

..

bugün sabahtan okulda dersim var, öğleden sonra da kursta ek derse gidicem. arada 4 saat falan boş vaktim var. dedim ki eve git gel zaten 2 saat sürer. bir de hazırlanmak falan bir şey anlamıycam. en iyisi arada oyalanayım. bir sürü plan yaptım:
önce dedim kentpark'a gideyim. hem rossman' dan alacaklarım var, hem watsonss' u gezerim. yanında da cepa var. vakit geçiririm falan.. en büyük sorun ulaşım. bir kere minibüsle gittim ama baya yürümüştük inince. aslında otobüslerin tam önünde durduğunu hatırlıyorum ama şimdi numarasını faln bilmek lazım. genelde arabayla gidiyoruz o yüzden biraz tırstım.
sonra dedim ki çıkayım spora gideyim. hem döneim başından beri düşündüğüm bir şeydi. her pazartesi çıkıp spora gitmek. sonra ona da üşandim. en son gittiğimden beri baya zaman geçti. değişmiş midir falan.
sonra aklıma milli kütüphane' ye gidip çalışmak geldi. baya mantıklı bir plandı. okuldan bahçeli' ye geçtim. oralarda biraz dolaştım. bir dükkandan ne zamandır istediğim gibi bir şal aldım. bu arada çok güzel modeller vardı. 3 tane falan beğendim. 5tl olsaydı 3 tane alırdım ama adam 15 deyince 1 taneyle yetindim. bizim bızdıklara hediye aldım falan.
sonra batik' e girdim. 20tl' ye bir çanta aldım. tam istediğim gibi kocaman kahverengi bir şey. bu arada girişte yüzde 50 indirim yazıyordu. ne kadar doğru bilmem. ama bir çanta için 20tl uygun bence.
sonra mango outlet' i gördüm daha önce bahçeli' de ya girmedim, ya da girdim de dikkat etmedim. baya büyük bir yer. ulaşımı da bence kolay. daha sık ziyaret edile..
neyse yola çıktığımda yanımda 50tl vardı. bence fazla fazla yetmesi gerek ama bir baktım dibini gördük nerdeyse. daha kartımı yeniliycem, yemek yiycem, metro kartı alıcam falan. biraz neşem kaçtı. başlarda kfc mi pizza hut mı diye düşünürken sadık mütevazi dost hosta' ya kaldık.
param suyunu çekince gezintiyi kısa kesip kütüphaneye girdim.yanımda defterim var, kağıt- kalem falan her şey hazır. ne zamandır bekleyen notları temize geçiricem. evde olsa 3 saat oturup deliksiz çalışamam ama orda güzel çalışılır..  girişi falan güç bela hatırladım. tam sıraya falan girdim kartımı yeniliycem cüzdanı bir açtım, kart YOK. tee 2 ay önce falan cüzdanım çok kabardı birazı evde kalsın deyip çıkarmıştım. bugün de işim düşüne kadar aklımın ucundan geçmedi. halbuki gerizekalı 3 saat oturmayı düşündüğün yerin kartı yanında mı 20kere kontrol etsene.kart yoksa giriş de yok. şimdi o park bravo, boyner kartlarını kullan bakalım.
gittim oturdum bahçeye boyner' den birileri arıyor. yok sağlık bilmemnemiz var. küçük bir aidat karşılığında bıdı bıdı..
kös kös kızılay' a döndüm. normalde çok yorulmam lazım. zaten bir sürü gezmişim. ama yol boyu naapsam ne etsem diye düşünücem diye o yol ne çabuk geçti var ya.
sonra saat 2' ye geliyor.bir yere girdim oturdum. yanımda da kitabım var allah' tan yani. açtım okudum. başlarda vakit geçmek bilmiyor. okuyorum okuyorum saat bakıyorum daha 2 dk geçmiş. sonra kaptırdım 3 gibi kalktım neyse kursa gittim. yarın ilk iş o cüzdanı doldurmak olacak gerekirse o kartlık zımbırtılarından alırım. hayır cüzdan zaten 1 kere patladı geri dönüş yok zaten. o da paradan olsa neyse. gene böyle kartlar yüzünden..

akşam eve geldim. çanta fazla basit geldi. şalın dokuması sert biraz, tokaları da 2şerden alsaydım keşke diye üzüldüm. gene fişlerle kalakaldık:((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder