18 Aralık 2010 Cumartesi

önümüzdeki 10yılın nasıl geçeceğinin bilinciyle yazıyorum buraya..

ehehe. bugün fal baktırdım da fena halde gaza gelmiş durumdayım.

arada çıktık işte dışarı. ne yapacağımızdan tamamen birhaber olarak. fal falan dediler hadi takılayım şunlarla dedim. daha önceleri benim geleceğimi benden başka birinin benden önce görmesine karşıydım. birkaç teklif reddetmiştim. ama dibe vurduğumdan artık herşeye olabilir diye bakıyorum. o yüzden bu ilkti..

karanfilde bir yerlerin 2. katında ufacık bir oda. ama içerisi tıklım tıklım. ortada görünen 8kişi var. her masada en az 5 kişi oturuyor ve yer yetmiyor. ayakta kalanları başka yere alıyorlar falan( orayı görmedim) fal bakan benim sayabildiğim 3 kişi var. içeride 30undan yaşlı olan yok ama kızlar kadar erkeklerin de olması şaşırtıcı.

kahveleri söyledikten sonra sabırsız bir bekleyiş başlıyor. ha şimdi ha birazdan derken en geveze falcıya yazıldığımızı farkediyoruz. (bu arada biraz hile yaptım ama ne kadar etkili oldu bilmem. bir keresinde bir fincan görmüştüm. fincanın içi tertemizdi, telve olduğu gibi tabağa akmıştı. öyle olsun istedim. içerken biraz hile yaptım ama son yudumu kontrol edemedim.) bu arada oturan 15dk dan önce kalkmıyor. tam 1 saatten uzun süren sinirli bir bekleyişten sonra sıra bize geliyor.

isim ve yaşımdan başka hiç bir şey söylemiyorum. falımıza bakacak olan kadın önündeki kareli bir kağıda bilgileri giriyor. acaba bu bilgiler istastikten vs. başkaca bir mecrada kullanılır mı, merakı içindeyim. bu kağıdın bir özelliği daha var. kadının yan tarafı boşluk bırakmamacasına karalamasının gizemini merak ederken dikkatli bakınca, oraya söylediği her şeyi yazdığını farkediyorum ve istemeden acaba bunun bir manası var mı diye merak ediyorum..

 biraz da inanmazlık içinde kendim hakkında başkaca bilgi vermeden dediklerini dinliyorum..


insanlar çok meraklı ama o kısım kesin. çıktıktan sonra koluma girip anlattıranlar falan.. aslında anlatmamalıydım belki de. ama o eşiği geçmem biraz sabırsızca oldu ve geri dönüş yoktu artık. ama yazdım ve mühürledim artık geri dönüş yok..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder