2 Ocak 2013 Çarşamba

zara alışverişim..

2 ocak itibariyle zara indirimi başladı. sezon başından beri beklediğim ürünler doğru düzgün inmediği için pek bir şey almadım. mesela bi babet var. 120' den 80' e inmiş, çok istiyorum ama o kadar para vermem. 40' a falan insin düşünürüz. tee eylülde falan aldığım bi çanta vardı. 50' den 35' e düşmüş. üzülmedim, baya kullandım çünkü o çantayı.

sadece bu tshirtü aldım. bunun aynısının nar çiçeği olanını temmuzda gözüme kestirmiştim ama indirim yoktu, sezon fiyatı da 40tl idi. bunun fiyatı 49,95' ten 29,95tl' ye düşmüş.nar çiçeğini tercih ederdim ama mavi de güzel.

bu arada zara' da ilk defa para üstü 5kr' umu verdiler, hayret.

pull and bear' da indirimi pek beğenmedim. çoğu ürün inmemiş.

 beshka fena değildi, hatta bi tshirt de orda beğendim, ama üstünde delik vardı, iyiki kabinde farkettim, o bedende başka yoktu, ben de almadım. belki gordion mağazasına giderim bi ara.

stradivarius da pek beğenmedim.

massimo dutti' de bi hırka, bir de kazak beğendim. kazak baya iyiydi, siyah,uzun, bol bir kazak. joker bir parça. ama çok pahalıydı. 119tl etmez. belki indirimin sonlarına doğru tekrar bakarım.

bu arada forever new güzel indirim yapmış. 50tl' ye çantalar vardı, ama kokoştu biraz. bu arada aldığım telefon kılıfı 20' ye düşmüş, işte buna üzüldüm, ambalajını atmamış olsam değiştirmeyi bile denerdim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder