29 Ocak 2013 Salı

diy donut topuz tokası..

donut tokayla topuz yapmayı çok seviyorum, sade ve şık duruyor ve hiç uğraştırmıyor. elimdeki küçük boy olduğu için istediğim şekli veremiyordum, her h&m' e gidişte bakıyorum ama siyahın büyük boyunu hiç göremedim. ben de kendim yapmaya karar verdim. youtube' de bu konuda bol bol video var. diy hair donut bun vs. yazınca bisürü çıkıyor.




ihtiyacımız olanlar:

 bir adet naylon çorap ve 2küçük fular. aslında youtube' dakiler çorapla doldurmuş içini ama çorap garip geldi bana, ağır olur o.

yapılışı çorabın içine fularları tıkıp ağzını bağlıyoruz. bi zorluğu yok. istenilen büyüklüğe göre 3-4 fular da sokulabilir. zevk meselesi. ucuza da geldi böyle. o tokadan sadece h&m ve c&a' da görmüştüm. en ucuzu 5tl civarındaydı. çorabı pazardan 1tl' ye aldım, fular da evde vardı ama gene pazarda çifti 1tl' ye alınabilir. bu da toplamda 2tl maliyet eder ki denemeye değer.



sonuç:
benim saçım siyah, onun için siyah yaptım, sanırım başka renk çorap da bulunabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder