3 Ocak 2013 Perşembe

gratis alışverişim..

city far paleti: 2,75tl. girişte duruyordu öylece. ucuz ve minik olduğu için aldım. zaten far öyle kolay kolay bitirilebilen bir şey değil, niye öyle kocaman kocaman yaparlar anlamam.

yapı olarak sevdim aslında. renk veriyor baya. nasılsa kullanmam diye abuk bir renk almıştım ama diğer paletlere de göz atılabilir.


maybelline eyestudio lasting drama jel eyeliner (02 brown): 24,75tl.

işte bu benim için sürpriz oldu. aslında gratis' e gitme amacım essence jel eyeliner bakmaktı ama hiç kalmamış. essence duy sesimi ankara' ya biraz eyeliner yolla.

neyse maybelline standında bunu gördüm. hemen bi kahverengi kaptım, içinden fırçası da çıktı, kesik uçlu değil ama olsun adamlar düşünmüş.

kabı sanırım cam, içindeki ürün de az, al olsun ucuz olsun, bitirme ihtimali olmayan bir ürün. yapısı ve kalıcılığı hakkında henüz bir fikrim yok ama eğer onlar da iyiyse inglot' tan bir daha eyeliner almam.

yılbaşı süsü: 9,75tl. çok şirin yahu. gerçi ben 3lira gibi bir fiyat hatırlıyorum ama olsun. güzelce kutuya falan koydular kasada da ee cam tabi.

veet soğuk ağda bandı: 9tl. indirim varmış, normal fiyatı 11,50 idi.

cımbız:3tl şirin diye aldım ama ucu biraz dandik gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder