15 Ocak 2013 Salı

seinfield..

yabancidiziizle.com' dan izledim genellikle. finali tamamen beklenmedikti bence. yani dizi finali genelde mutlu ayrılıklarla falan biter di mi? bu adamlar hapse düştü yahu yok böyle bir şey. bence çok iyi düşünülmüş bir finaldi. hem de tanıklarla eskileri ve konuk oyuncuları hatırlattı.

genelde bu dizi friends ile karşılaştırılır ama ben bunu yapamam. friends benim için tartışmasız en iyi diziydi, ama bunu da sevdim.

bi sürü oyuncunun gençlik halini gördüm. bazılarını da sesinden tanıdım. mesela elaine' in son sevgililerinden puddy family guy' da joe' yu seslendiren adam.

2 tane de emin olamadığım son bölümde nbc' nin başındaki adam mr. steinbenner mı?

bi de porto rico gününde tribünün altından geçerken elaine' in öptüğü adam jerry mi?

aslında ben bu diziyi cnbce' de yayınlanırken 1-2 bölüm izlemiştim ama hiç sevmemiştim, kramer çok abartı gelmişti ama şimdi sevdim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder