5 Ocak 2013 Cumartesi

golden rose alışverişim..

tuvalete girmek için kızılay avm' ye uğramıştım, baktım orda golden rose standı. ne zamandır istediğim jolly jewels ojelerden almak için yanaştım. bu arada jolly jewels demeyi çok seviyorum. joli juvls diye okunuyor ya. 1000 kere diyesim var.

aslında bi-kaç tane alasım vardı, bu seriyi çok sevdim ama pahalı geldi. tanesi 6,75tl. oha yani. aldığım 103 numara. güzel ama normal bir simli ojeden daha yoğun simleri var. china glaze glitter ojelerine benziyor.

orda baktım holographic colour ojeler var. bu ne kadar dedim 2,75tl. daha makulmüş diye bi de ordan pembe seçtim. numarası 101. bu arada içlerinden en çok bunu sevdim. genelde bana pembe oje yakışmaz, ama bu soğuk pembe iyi durdu, 2 katta mükemmel kapatıcı renk oluşuyor, fazla soyulma yapmadı ama en önemlisi simli olmasına rağmen, ojeyi çıkarırken hiç zorlamaması.

baktım kasanın yanında nail artlardan var. flormar standında artık bulamıyorum, golden rose da her zaman karşıma çıkmıyor. onu da aldım. sanırım o da 2,75tl idi.

daha fazla almayayım diye kaçtım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder