19 Ocak 2013 Cumartesi

forever new çantalarım..

aslında hedefim mango' dan çanta almaktı, mango sonunda doğru düzgün indirime girmiş, benim 6aydır beklediğim çanta da nihayet indirimde 45tl' ye düşmüş, hala pahalı ama neyse. kızılay avm' de siyah,gri ve bej var. beji çok beğendim, ama dikkatli bakınca defosu var, üzerinde güneş yanığı gibi bir çizgi var, alırken dikkat edin. neyse sordum başka da yokmuş. ona bakmak için ankamall' a uğradım. bej var gene bi tane, onda da sapında sökük var. gri alayım bari dedim. aldım griyi kasaya gidiyodum baktım 65tl fiyatı var, şaşırdım, geri döndüm, siyahı 45lira. nerdeyse birebir aynı. fark şu: 45lira olanın üzerinde mng yazıyor ve sapı kısa,65lira olanın sapı uzun ve mango yazıyor. çok saçma çünkü birebir aynı gibiler ama benim için önemli olan uzun sap, çünkü çapraz takıcam. kızılay avm' de böyle bi ayrım yoktu, internet sitesinde de mng olanlardan yok.







zara' da sezon başından beri beklediğim babet nihayet biraz inmiş, 70lira olmuş ama bu sefer de beden kalmamış. 39 var, 41 var, 40 yok. onlar da olmadı.

neyse dedim gezdim biraz. forever new' e girdim. bu arada çantalar baya inmiş, 3 çanta kucakladım, birini bıraktım mecbur. ama 2 tanede daha gözüm kaldı.










nar çiçeği rengindeki bu çanta 49,95tl. aslında bunun da birebir aynısı olan başka bir parça 70küsür. alışveriş yaparken dikkatli olmakta fayda var. bunu sevdim, biraz hanım hanımcık, işte falan güzel kullanılır. tek sorunu içinde pek göz yok. bundan önceki çantamın 4-5 gözü vardı, baya alışmıştım ama buna da alışılır.






beyaz makyaj çantası: 19,95tl. ne amaçla kullanırım bilmiyorum ama sezon başından beri bunlara bayılıyorum ve bu fiyata düşmüşken kaçırmak istemedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder