4 Ocak 2013 Cuma

ykm kozmetik alışverişim..

ykm' nin kozmetik indirimin merak ettiğim için gittim, hem de duraline soracaktım. zaten çok acayipti, daha kapıda 3-5 görevli karşılıyor insanı, parfüm denemek ister misiniz, şu markada indirimimiz var vs.. en gıcık olduğum durum, bi de içerisi kalabalık öğlen saati gitmiştim ondan mıdır nedir, zaten her yere kutu falan yığmışlar. pek bakamadım. indirimler pek işime yaramadı. 2.ye %50 indirim falan yapmışlar. ee ben zaten denemek için alıyorum napiim 2 taneyi. arkadaşla birleşip maskaraya falan mı girelim yani. 2 parça aldım sadece:

clinique göz setini aldım. fiyatı:59tl. zaten 1 tane maskara almaya kararlıydım, en uygunu bu gibi geldi. lancome' u tercih ederdim ama mantıklı bir şey bulamadım.

ben istiyorum ki sadece maskara, gloss, falan olsun, göz kremi falan istemiyorum ki. neyse en mantıtklı seçenek buydu, daha doğrusu en ucuzu. içinden:
high lengths maskara
all about eyes serum
cream sharper for eyes isimli kalem
bi de dandik çanta çıktı.

içlerinden bi tek maskarayı kullanabilirim, bişey değil diğerlerini verebilecek çevremde kimse de yok. annem bile göz kremi sürmez ki ben napiim.. kalem de öyle. evdeki kalemler bitsin diye kalem kullanmaya başlayacağım zaten yakında.

çanta desen nası tırt bişe. sadece fermuarına clinique yazmışlar. napiim ben onu.

diğer clinique pink with a purpose chubby stick, sanırım içindeki de plumbed up pink. fiyatı: 49tl

içinde minik bir cüzdan ve chubby var. cüzdan pek sevimli, diğerinden daha kaliteli bir şey en azından. chubby' nin rengini de sevdim. tam dudak rengimde çok az renk veren bir lip balm. sık sık kullanlıası bişey. bu zaten free shop' ta da 40' a falan geliyordu.

bu arada ykm' nin doğum günü indiriminden yararlandım, toplamdan %10 indirimli 97,20' ye geldi.

bir de kapıda parfüm sıktılar dedim ya clinique happy hearts imiş. 75tl imiş, evdeki parfümler bitsin, bakılası.

o değil de deli gibi kozmetik alışverişi yapıyorum bu ara. 10 ocak' a kadar izinliyim, sonra sağlam bir kozmetik rejimi beni bekliyor..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder