31 Ocak 2013 Perşembe

ocakta bitenler..

stila lip glaze ( pina colada): sevmedim. hem rengini sevmedim, çok simliydi, hem de yapısını sevmedim. yapış yapış, sürümü zor, bir de fırçalı oluşu daha da zorlaştırıyor, ruj sürüp üzerine geçeyim dedim daha beter oldu. bir daha almam.

lancome hydra zen neurocalm soothing anti-stress moistursing cream (30ml): bu duty free' den aldığım lancome setin içinde vardı, zaten küçükmüş diye kullanmaya başladım. akşamları duştan çıkınca veya yüzümü yıkadıktan sonra kullandım. yoğun bir krem. aslında üzerinde anti-stress ibaresini görünce sivilceye falan iyi geleceğini düşünmüştüm. ama o konuda pek etkili değil, bence yoğun nemlendirme özelliği olan, kış için uygun bir krem. sanırım tekrar almam. bir de sevil' de 50ml 140tl fiyat biçmişler. yuh.

sephora cream body wash(peony): yapısını daha önce yorumlamıştım. ehh işte bir kokusu var. bu şakayık kokusunu sevdim mi, bayık mı buluyorum hala karar veremedim açıkçası.

maybelline liner express: bitmesini hiç beklemediğim bir ürün daha. içinde ne kadar kaldığını bilememek kötü. aslında tam olarak bitmiş sayılmaz ama çizgiler silik çıkıyor, hazırlanırken uğraşmayı sevmiyorum.

böyle kendinden fırçalı eyelinerları sevmesem de tekrar alırdım sanırım. siyahı koyu, sabitlenmesi güzel bir ürün.

ürünün bulunduğu kısım altın rengi olan yer, aslında tam tersi olması gerekirmiş gibi.


sephora cream body wash(lagoon): biraz erkeksi bir koku gibi geldi. sanırım tekrar almam.



sephora banyo yağı: aromasının adını bilmiyorum, başta çok kötü bir koku gibi geliyor ama bikaç dakika sonra çok güzel bişeye dönüşüyor, kesinlikle tekrar alınacak.

loreal elseve arginine saç kremi: ilk defa bir saç kremi bitirdim sanırım, şampuanıyla birlikte kullandığım dönemde dökülmeye pek etkisi olmadı bence, ama saç kremi olarak güzel. new' den sonra saçlarımı güzel yumuşattı. tekrar alınabilir sanırım ama dediğim gibi pek tecrübeli değilim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder