28 Ocak 2013 Pazartesi

incik boncuk..

ne zamandır ıvır zıvır alasım vardı da erteliyordum. hazır kızılay' da boş vaktim varken uğradım. aldıklarımın hepsinin fiyatını hatırlamıyorum ama toplam: 7,5tl tuttu.

tüylü çubukların tanesi 50kr. sanırım adı şanil imiş ama tüylü çubuk diye tarif edince de adam anladı. aynı renkler olsun diye uğraştım ama gene de tek renk çiçek yapmaya yetmez, sanırım bi 10tane falan alsam anca olacak bu iş.

zımba: 0,80kr. 20tane var içinde. nihayet buldum bunlardan. küçüğünden aldım daha kullanışlı olsun diye.

mankrome ip: 2,5tl. kaç senedir şunun siyahını alsam diyodum da hep unutuyordum, evde beyaz var ama takı yaparken siyah ya da kahve en iyisi.

boncuklar 3 çeşit, 0,50kr, 1tl, 1,5tl fiyatları vardı. saymadan aldım, kaç gr tuttu bilmiyorum.

en son tüpteki yaprak boncukları aldım. onun da fiyatı 1-1,5 falandı. siyahını tercih ederdim ama bu modelde sadece bu renk vardı. aslında yaka süsü olarak süper olabilir ama üşenmeyip dikmem lazım bakalım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder