21 Kasım 2011 Pazartesi

transformers 3..

şurdan izledim:
http://www.fullhdfilmizle.com/animasyon-filmleri-izle/transformers-3-ayin-karanlik-yuzu-turkce-dublaj-izle/8

macera bilim kurgu falan severim ama değişen arabalar pek tarzım değil sanırım o yüzden uzak durdum ama imdb puanı 8.4 olunca merak ettim. gerçekten de güzeldi. zaten o arabaların değişmesi falan süper bişey. ama film olarak da güzel sıkılmadım. tarih de katmışlar araya. kennedy, nixon falan var. aya iniş olayının arkasında meğer başka iş varmış vs.

gerçi bu otobotları sevmedim. ola ola bi araba oluyorlar. rakip daha iyi yeri geliyor lcd oluyor yeri geliyor kol saati oluyor, araba da olabiliyor biraz daha iyi kalpli olsalarmış..

bu arada filmi izlediğim sitede 8,4 olarak görünüyordu ama şimdi imdb' ye baktım 6,4 görünüyor. gene de bence 8lik film.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder