19 Kasım 2011 Cumartesi

ilk yenilmez: kaptan amerika..

şurdan izledim:
http://www.fullhdfilmizle.com/blu-ray-film-izle/ilk-yenilmez-kaptan-amerika-turkce-dublaj-hd-720p/7

film olarak fena değil ama sevmedim. izlediğim yerde 7 part var. 6dayken diyorum ki daha bir bölüm var muhtemelen oradan çıkınca gidecek kızla buluşma yerine 50sene falan geçmiş. ama her cumartesi geliyormuş falan nine olmuş tabi kız. aklımda bunlar varken zınk diye bitti. meğer son part boşmuş.

onun dışında bu kaptan amerika bir de çizgiromandan uyarlanmış zaten marvel' in bi uçsun, ağzından alev çıksın falan bekliyor insan. anca kas yaptı. pek bir işe yaramamış gibi. biraz steroit onca masrafa ne gerek vardı. filmdeki adam nasıl o kadar şişti anlamadım zaten. ikisi de aynı kişiyse yani bilgisayar hilesi falan da yoksa adam iyi çalışmış. gene de dünkü thor daha kaslıydı.

amerikan filmlerinin yeni kötü adamı naziler diyordum. ama hitler önce almanya' yı işgal etti lafı ilginçti.

bu ajan smith' e de kötü adam rolleri çok yakışıyor ama kırmızı şeytan hali pek iyi değildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder