16 Kasım 2011 Çarşamba

dondurma..

bunun yapımını tabağa kadar bir videoda görmüştüm. herşey iyi gitti, ta ki sıvı fimodan üstünün kremşantisini yapana kadar. ben de yerine beyaz ojeyi koyabilirim sanmıştım. ilk sürdüğümde çok güzeldi. ama sonra ojenin kuruyunca söndüğünü farkettim. silemedim de. aseton banyosu yaptırmam gerkirdi ki ona da üşendim.

üstüne böyle bir krema kondurmaya çalıştım. youtube' da whiped cream yapımıyla ilgili milyon tane video izledim. hiçbiri işe yarar değildi. çoğu zaten sıvı fimo kullanmış. ben normalini zor buluyorum. biri beyaz tutkalla fimoyu karıştırmış ama beyaz tutkal mı emin değilim. kullanılan genel bir school glue var. beyaz tutkala benziyor ama.. en yapılası olan fimoyu suyla karıştırmak. ben de onu uyguladım. şimdiden söyleyeyim iğrenç bir şey oluyor. pütür pütür oldu bir de. katılaşan fimoları yağla karıştırırdım. öyle yapsam daha iyimiş. bir de minyatür krema başlıkları kullanıyorlar onu bulsam zaten..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder