24 Kasım 2011 Perşembe

apps..

radyo: iphone' da radyo olmaması çok ilginç. başka bir şey arıyordum ama bulamayınca bunu indirdim. fena değil. türk radyoları var sadece. tv kanallarını da yüklemeleri güzel olmuş.

temple run: aldığım gün sildim. bir komut vardı nasıl yapacağımı bulamadım sinir oldum.

cut the rope: bunu da sevdim. jump outla fruit ninja karışımı bir şey. çok tatlı bir canavar var. aman tontişim aç kalmasın diye yıldızları falan boşveriyorum. holiday versiyonunu indirdim. free kısmı çok çabuk bitti.

heart rate: kalp atışını ölçüyor ne kadar doğru bilmem ama 60' ın altına düşemedim hiç. merdiven çıktıktan sonra da 90' a fırladı. ilginç bir uygulama.

fizy: sevmedim bunu da. katy perry' nin peacock bile yok.

turkcell müzik: güzele benziyor ama sadece hattan internete bağlanılırsa kullanılabiliyor. bu kötü çünkü ben 100mb' tan çıktım. şarkıyı indirmek de paralı tabi. ücretsiz olmasını beklemiyordum gerçi ama 2dk girmeye izin veriyor. o da bişi.

turkcell dergilik: sevmedim. bir kere dergi çeşidi çok az. 1-2 kadın dergisi olsun bari nerde. liseden beri ilk defa atlas okudum. o ara çok severdim. indirip daha sonra internet olmadan okunabilmesi güzel ama atlas' ı resimsiz indirmiş ki çok acayip bazı sayfalar sırf resim düşün.

magic piano: işte bu benim favori uygulamam. beethoven' ın fur elise' iyle baya haşır neşirim bu ara en son 5112 gibi bir rakam gördüm ama silindi bütün rekorlarım. gene de şu an level 17yim öhöm öhöm. ilkokuldaki piyano çakması org kursundan sonra hiç bu kadar uğraşmamıştım. bir de sinir stres bırakmıyor insanda. depresyona birebir. geçen gün yatmadan önce çalmıştım. kafamda sürekli tatlı bir melodi.

TuneIn radio: bu benim aradığım meşhur radyo. dünya üzerinde bir ülke seçip o ülkenin radyolarını dinleyebiliyorsun. bunun baya methini duymuştum. appstore' da arattım. paralı versiyonu çıkınca vazgeçmiştim. ücretsizini de buldum. kategori de seçilebiliyor. japonya' dan business kategorisini seçiyorsun mesela. dilini geliştirmek isteyenler de kullanabilir.

camer...free: bunu da çok sevdim. resimlere karikatür vs. bir sürü efekt ekleeibiliyor.

video...free: bu da video versiyonu xray modu falan var. ama sanırım sadece videoyu çekerken kullanılabiliyor.

camzoom: iphone' da kamera için zoom yok biliyor muydun? gerçi görüntü kalitesi çok bozuluyor. iphone' un görüntü kalitesi zaten mükemmel değil. daha iyisini bulana kadar idare edicez artık.

show tv: ilk yüklediğimde süperdi. muhteşem yüzyılı izledim falan. sonra bozuldu. bir daha düzelmedi. hala umudum var. düzelir umarım.

ıs2 free: iphone' un arayüzü vs. için resimler falan var. kutu kutu resimler kullanışlı baya.

şu 3'ünü da daha kullanmadım ama indirdim:
water...photo
color effects
pilates

bugün beni sinir etti de. yeni bi sürü uygulama indirdim onları eşzamanlayayım diye bilgisayara bağladım. güncelleştirme varmış. iyi dedim yükle bari. bi saat onları yükledi. telefonu sıfırladı gibi bir şey. tamam yaptım falan. sonra itunes' a bağlan diyorum bağlanmıyor. usb' yi tak diyor. zaten 1 saattir takılı ya. deli oldum ya. telefon kaldı öyle. müşteri hizmetlerini falan mı arasam naapsam derken en baştan tekrar yapınca düzeldi. gece gece heyecan yaşattı bana.

sonra nihayet eşzamanlamayı yapayım dedim. bu işi yaparken itunes kilitlenmiş. 10dk falan ses çıkmayınca kıllandım zaten. tamam görev yöneticisiyle kapattım. bu sefer hop yeni yüklediğim uygulamaların hepsi gitmiş. haydaa. hepsini tek tek yeniden yükledim. hiç ellemesem bundan iyiydi. bi sürü uğraştırdı beni. unuttum da bazılarının adını falan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder