3 Kasım 2011 Perşembe

şarap..

biraz da içecek yapayım dedim en kolayı şarap gibi geldi.
raptiyenin tepesini kesince adama benzedi. ben de nasıl yapıyorlar bunları diyorum.

pişirip dışını siyah ojeyle boyadım. kapağını kırmızı ojeyle. üstüne de market kağıtlarından kestiğim bir şişe etiketini taktım. gönül isterdi ki olmuşken daha pahalı bir marka olsun ama migrosta bu satılıyormuş. onu bile sadece yılbaşı sayısında bulabildim.

kırmızı şarap çok güzel olunca bir de beyaz yapayım deim. boyları aynı olsun, yamru yumru olmasın diye o kadar uğraştım ki altının eğriliğini farketmemişim. bu da böyle yamuk oldu.

bu şişinin şanssızlığı fırında kapağı da erimiş biraz yoksa öbürüyle aynı boydu. halbuki öbürü de fırına girdi ve aynı süre kaldılar ama şans. bunun ojesi de yoktu da sonradan aldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder