3 Kasım 2011 Perşembe

mezuniyet..

bizim okulun bi mallığı var. millet haziranda yapar bitirir bu işleri biz daha yeni kep attık. neyse ki bugün hava iyiydi. walla cübbenin altına giyerdim yoksa montumu.

zaten minimum beklentiyle gittim. tanıdığım kimse yok, kendi dönem değil, zaten olanların bile yarısı gelmiş. koca okulda 60kişi mi mezun oldu. tam da tikiler gelmiş zaten. allam hepsi topuklu, döpiyesler, boyalı saçları kıvır kıvır. bizimkilerin fotoraflarını gördüğümden beri kendime sözüm vardı zaten converselerle mezun olucam. bir de gelinliğimin altına beyaz converse giyicem. pek böyle şeyleri hayal etmem ama bu ikisi net.

bi fön çektirdim işte o da bozuldu gitti ya. benim saçım niye fön tutmuyor?? adam arkasına kabarık fön çekti, krepe yaptı, sprey sıktı, biryantin bile sürdürdüm. maksat kalıcı olsun. eve geldim yarım saat sonra elektiriklendi ve söndü tabi. düzleştirdim biraz, elektiriğini alsın diye dax sürdüm. kıvırcık yaptırsam da hem yüzüm kocaman olur hem de yarım saat sonra o da söner.

neyse işte bana olmasa da olur da bizimki merak etti. bir de bizim lisede de katakulliye gelmişti. bu son şans. işte 1-2 resim çektik falan.

bizim hocaya üzüldüm, nasıl severim. okulda ev sevdiğim hoca diyebilirim. çok da iyi ders anlatır kürsüde  dili sürçtü, kendini tekrar etti, uzun konuştu.. üzüldüm. normalde süper ders anlatan insan halbuki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder