16 Kasım 2011 Çarşamba

bitenler..

ne zamandır kendime pan projesi yapmıyorum ama gene de belli şeyler bitmeden almamaya çalışyorum.
en önemli kalem pudra:
numarası: 02

2 renkti bu. bir tarafı açık bir tarafı koyu. karambole geldi biraz. hiç sevmeye çalışmadım. açık tarafı açık geldi. koyu tarafı fena değildi ama yan tarafa değmemeye çalışarak sürmek zor geldi.


no:07
bu flormar hayatta aldığım 2.pudra. zamanında çok değer verdim buna. bir de önceki pudram yere düşüp paramparça olduğundan bu tek pudramdı. ama koyu geldi hayret bişey. yazın en bronz olduğum dönemde bile sevemedim.



no: caramel 02
bu loose powderdı. anladım ki loose powder bana göre değil. ben fondoten kullanmadığım için pudranın biraz daha kapatıcı olmasını arıyorum.
bir de bana koyu geldi. ilk sıradaki pudranın açık rengiyle karıştırdım fena olmadı gibi ama kapatıcı olmayınca kullanamadım.

bu 3pudrayı yüzümde kullana kullana bitirmedim itiraf edeyim. benim bir ev patiğim var. içi tüylü olduğu için ayağım terliyor. terleyince içine bu pudraları döktüm. iyi oldu. bir daha almam.


bu kendini dudak kremi sanan glossu çok severek kullandım. alırken rengini sevmiştim, kokusu da olağanüstü. küçükken çiğnediğim bir sakız gibi. pink guava meyvesi aromalı. böyle meyveleri buralarda bulabilsek keşke.
bunu öyle saçma şekilde bitirmedim. en dibinde kalanları bile dudak fırçasıyla sıyırarak bitirdim. bir daha kesinlikle tekrar alırım. ama body shop' un diğer born lippylerine de şans vermek istiyorum.

2pudra, 2 dudak kremi kaldı. onlar da bitene kadar yenisini almıycam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder