10 Kasım 2011 Perşembe

bayram..

geçmiş bayramın kutlu olsun blogum. bayram boyunca dsmart kanalları açınca ben de interneti hiç açmadan sürekli televizyon izledim.
şansım yoktu. style network' te sürekli videofashiondaily vardı. ben defile izlemek istesem zaten açar fashion tv izlerim. koy jerseylicious, ruby, big rich teksas. travel&living' de de şansım yoktu. bir tek antony bourdain fena değildi. orda da cake boss, say yes to dress olsun isterdim. hiçbiri yoktu.

film kanalları güzeldi. sinema 1001 kanalını baya sevdim. eski filmler oynuyor. marilyn monroe filmleri vardı. some like it hot' ı izledim. bizde bir film vardı. sadri alışık' ın oynadığı. filmin adını bulamadım. birebir kopyalamışlar. ben onu orjinal bir senaryo sanırdım. internette bu konuda büyük eksiklik var. hatta sonra sarp apak onun benzerini yaptı. yani "plajda" çakmanın çakması.
gentlemen prefer blondes' u izledim. marilyn' in sona doğru neden güzel kızlar zengin erkeklerle evlenmek ister tiradı süperdi. sizin bir kızınız olsa onun için en iyisini istemez misiniz.. falan diye.

internete girmedim ama telefondan ara sıra kaçamak yaptım. youtube' da ata demirer' in tek kişilik dev kadro 2'sini izledim. kamilhancoskun kişisi nasıl becerdiyse 1,5saatlik koca şovu tek linke sığdırmayı başarmış. ben de izledim ama şimdi kaldırmışlar videoyu bulamadım.

bir de ed wood' ı izledim biraz. garip bir film. johnny depp var, sarah jessica parker var. film 50lerde falan geçiyor ve siyah beyaz. şimdi johnny depp o kadar yaşlı değil. tamam elm sokağı kabusunda vardı o da eski bir film ama bu daha da eski johnny de o kadar yaşlı değil. kafam karıştı. izleyemedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder