12 Kasım 2011 Cumartesi

soğuk..

hava durumunda söyleyip duruyorlaedı zaten haftasonu daha da soğuyacak diye. bugün millet güneşi görünce kazaklarla çıkmış dışarı akşam güneşin etkisi azalınca dışarısı baya komikti. sırtında kazak, eller cepte ısınmaya çalışarak yürümeye çalışan insanlar..

bu sene ben de çok üşünüyorum. normalde hiç üşümem aslında. bizimkine doğalgazı yaktırmam, benim petek kapalıdır, tshirtle gezerim hatta abartıp cam falan bile açtığım olurdu. bu sene baya baya üşünüyorum ilginç.

snoodumu kullanıyorum bu ara. kalın örgü olduğu için görünüşü bile insanı ısıtır gibi ama pek memnun kalmadım. normal atkının uçları da işe yararmış meğer. böğrümü tutuyor. bir de çıkarırken saçım bozuluyor.
burda sadece kendimden bahsedicem, haberlere deyinmiycem, siyasete girmiycem demiştim ama van' daki durum baya kötü gibi. bir de kar yağıyormuş..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder