28 Kasım 2011 Pazartesi

hızlı ve öfkeli 5..

bu film aldı gitti yani 5. filmin orjinal adı fast and five yani artık kızgın değiller galiba. bu seriden en sevdiğim film tokyo drift. hatta favori filmlerimdendir. ama onda orjinal kadro yok. gene de izledim şurdan:

http://www.fullhdfilmizle.com/aksiyon-filmleri-izle/hizli-ve-ofkeli-5-rio-soygunu-turkce-dublaj-izle-hd-720p/9

film oceans serisinin hızlı arabalı versiyonu gibi olmuş. bazı yerler çok abartı geldi. mesela final sahnesinde kasayı aldı kaçıyorlar ok ama bütün rio' nun içine ettiler yani ne yol kaldı ne bina. tamam film falan ama aldınız gittiniz parayı ne olacak o rioluların hali. ilk sahne de böyleydi. 2 araba çalıcaz diye koca vagonu haşat ettiler.

filmin esas olayı araba yarışı değil miydi? o zaman diye o mavi arabayı kazandıkları yarışı göstermediler. eli yüzü düzgün 1 tane yarış yaptılar.

bu filmde keltoşlar da 2 tane oldu. adamı zaten ilk gördüm vin diesel çakması gibi bişi.

han' ın habire tıkınma sebebini de anladık. adam sigarayı bırakmış. filme katılınca bi umutlandım zaten gelir 2 drift yapar dedim. bu arada ankara' da bazı özenti tipler drift yapmaya çalışıyor galiba yollarda görüyorum. bunlar yüzünden mi bilmem caddeye bi sürü tümsek taktılar. filmde izlemeyi ben de seviyorum ama beceremiyorlar zaten. anca gürültü.

filmin 6.sı da yolda belli. son bölümde baya müzikten sonra falan bir sahnede spoiler verdiler. don' un sevgilisi ölmemiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder