26 Kasım 2011 Cumartesi

bridal fever..

aslında ne adını duydum ne de puanı iyiydi. sınavda sonra, zaten uykuluyum da şöyle yormayacak bir romantik film istedim. bu ara favorim olan siteyi açıp  afişlerine bakarak bunu seçtim:

http://www.fullhdfilmizle.com/romantik-filmler-izle/gelin-atesi-turkce-dublaj-izle/5

istediğim türde bir filmdi. çok iyi değil. bir daha aklıma bile gelmez belki ama sıkılmadım bu da bişi. sonunu biliyorsun zaten sarışım çocukla evlenecek. çocuğun dişleri o kadar sarıydı ki film boyunca takıldım durdum. o kadar vücut yapmışsın git bi dişlerini beyazlatır. olmadı arada bir fırçala.

kız da yaşlı gibi geldi gözüme. 40falan var mı acaba diye düşündüm. bir de prince and me 3' teki kıza benzettim ama değilmiş.

daria karakterinin de beline takıldım. kadın toplu gibi ama beli ne kadar ince..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder