21 Ekim 2011 Cuma

soğuukk..

perşembe günü ısınacak dediler ben hala donuyorum. dışarısı ılıdı gerçi ama evler hala buz gibi. kalorifer yanıyor, üstümde 3 kat kazak var. ben hala donuyorum:((

geçen ne güzel yağmur yağıyordu. 1 saat yağmurun altında yürüdüm. çok zevkliydi. kimi insan güneşi görmeden kendine gelemez, ben yağmur yağınca mutlu oluyorum. üşümediğim ve elimde bir şemsiye olduğu sürece yağmurda yürümek gibisi yok. parkur da boş oluyor ne güzel..

bu arada resimdeki eldivenler çok güzel ama nerden bulurum, nerde takarım bilmiyorum. bir tozluk alıp başparmak kısmını delesim var.

bi de bu ara deli gibi iphonela uğraşıyorum. bi diyorum ki o kadar gittik pahalı pahalı aldık azıcık kullan. internet zaten bitti. 4 tane oyun indirdim salak gibi. meğer bilgisayardan indirip telefona aktarabiliyormuşuz. kaldı benim 15mb falan. o da zaten 2gündür saçma saçma harcayıp duruyor kendi kendine. arıycam walla müşteri hizmetlerini.

hadi internetten halledeyim diyorum bu sefer de itunesla cebelleşiyorum. ömrümü yedi yeminle yaa. hayır en basit bi işlem için bile bununla muhattap olmak gerekiyor. mesela 1-2 müzik atayım dedim. yarısını kabul etti yarısını beğenmedi gerizekalı. hadi birini wma diye kabul etmedi. öbürü mp3' tü onu da almadı. zaten takıyorsun direk ee yeni sürüm var iphone kullanmak için onu indirmen lazım diyor. yaa ben koskoca windowsu güncellememişim kaç senedir. hadi dedim ona da tamam tuttu bu 2 saat süre çekti. iyi dedim kenara koydum yüklesin diye. bi de onu yüklerken bilgisayar yavaşladı. sonra kitlenmiş bu. durdurmuyor da.

bi de anlamıyorum. tamam birazcık ingilizcem var. internetten kullanma kılavuzu da buldum. öğreneyim şu işi diyorum bu sefer de kullanma kılavuzundaki terimler türkçe itunes ingilizce. offf yıldım yeminle

neyse türkçe yapmayı buldum. ekşi sağolsun. edit, preferences, language, türkçe. itunes store hala ingilizce ama o bile yeter..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder