11 Ekim 2011 Salı

mat oje..

evdeki mat ojem biraz katılaşmıştı, sürmek zor oluyordu. ben de kızdım attım. sonra da kendime kızdım niye attım diye. fimolara falan kullanılırdı. o yüzden gittim bir daha aldım. fiyatı: 6,90. değişmemiş.

aslında çok pahalı. claries' de de olduğunu biliyorum ama böyle şeffaf var mıydı onu hatırlayamadım. sonra gittim baktım varmış. hem de 3,40. şişesi de daha büyük. neyse aklımda olsun.

bahaneyle clinique happy' nin kokusuna baktım. hiç fresh bir koku değil. beğenmedim. hatta terli terli gibi kokuyor sanki.

bu arada deli gibi de ıslandım. ne yağdı ya hayret bişey. 2 gündür yanımda şemsiye taşıyorum. pazar günü azıcık yağdı ona da ne şemsiyeyi açtığına değer, ne ıslandığına. dün de hiç yağmadı. bugün de baktım güneş var, almadan çıktım nası yağdı ya hayret bişey. bi de tam 2dk falan var 75dk mın dolmasına. ya biraz bekliycem yağmur dinecek ama 1,30 bayılcam. giderim dedim. hem ıslandım hem de 1,30' dan oldum. tam 1dkyla kaçırdım ya şaka gibi.

ama bunun sebebi hep küçük çanta. eskiden ne güzel kocaman çanta taşırdım. şimdi dedim ki sanki okula gidip kitap mı taşıyorum küçük çanta takıcam artık. hiç bir şey sığmıyor. bi kere ben çok susardım. hep de yanımda su olurdu. şimdi çantaya sığmıyor, sığıyor da dengesiz ağır oluyor. o yüzden her dışarı çıkışta su alıyorum, o da elimde kalıyor, bir de bu şemsiye. aslında minicik bi şemsiyem var. çantaya at unut cinsten. rüzgara dayanıksız ama ıslanmaktan koruyor. ne güzel o olurdu yanımda..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder