3 Ekim 2011 Pazartesi

fimo çiğköfte..

internette fimodan karides kokteyli yapılışını izliyorum. yapsam mı falan dedim. yahu ben hayatımda canlısını görmedim ki bunun. ama marullar kolay gibi geldi. salata falan yaparım diye giriştim.

marul rengini tutturmak için eldeki koyu yeşile biraz sarı 2cimcik mavi bol bol da beyaz kattım.sonra onu mısır yaprağı gibi beyazla biraz harmanladım. tabağa diziyorum bir tepsi salata olacak değil ya yarıya gelince dedim bu çiğköfte olsun. yabancılar kendi zımbırtılarını yapıyor bizim de aslan gibi çiğköftemiz olsun.

biraz turuncuyla çikolata rengi fimoyu mıncırdım ama renkler tam birbirine geçmeden alacalı kaldı. ortasına da eldeki limonlardan 2 tane kondurdum mu ohh..

tabak da fimodan bu arada. şu tabak yapmacalar en zoru. evdeki boş rosense gülsuyu şişesinin dibini bıçağı ateşte ısıtarak kestim. sonra onu çikolatadan çıkan alüminyum folyoyla kaplayıp kalıp oluşturdım. güzel oldu bence:)

sonra da kemarlarını kumaş boyasıyla siyaha boyadım, matlaştırıcı oje geçtim, üstüne de ince uçlu fırçayla altın sarısı oje geçtim. baya güzel oldu yaa..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder