27 Ekim 2011 Perşembe

apps..

ne iyidir ne kötüdür bana anlatacak birini bulamadığımdan yavaş gidiyorum.

alır almaz jump out diye bir oyun indirmiştim. çok güzel bir oyun angry birds gibi biraz ama 2kere deneyip başarısız olunca yeni bölüme geçmeye izin vermesi güzel bir şey. tabi böyle olunca hemen bitti. 3 yıldızı tamamlamaya çalışıyorum arada ama ehh..

angry birds 2.ydi. bunun free versiyonunu indirdim. nihayet bunu da bitirebildim. yumurta atan beyaz kuşu aşağıdan uçurup yumurtayı bıraktıktan sonra tekrar çarpmasını keşfettikten sonra gerisi geldi. o da gece 3' te falan oynuyorum bitince bir video geldi. bastım. bangır bangır müzik. hemen ana menüye geçtim. sonra oyuna tekrar girmeyi beceremedim mi? neyse yana kaydırıp girdim. bitince de tekrar oynayabildim. paralı versiyonunu almaya da hiç niyetim yok. güzel görünüyor ama ehh.. şimdi bunda da 3 yıldız kastırıyorum ama bazı bölümler çok zor. özellikle son bölüm. yani bitirmesi kolay ama tek kuşla bütün domuzları öldürdüm gene de 2 yıldız verdi ötesi var mı bunun?

forever drive  bir araba oyunu beleş olduğu için indirdim. baştan 3 hak verdi. bilmeden 3üçünü de bitirdim. şimdi sadece normal modda oynamama izin veriyor. görseller falan süper ama ehhh..

spider solitaire indirdiğim en büyük fiyasko. yani tamam beleş indirdim ama bu kadar mı kötü olur. bir kere ctrl+z ve h yok. hadi o neyse de bir süre sonra ekran kitleniyor algılamıyor. bir de altta hayvan gibi reklam var. tamam olsun ama oynayacağım kartın üstünde olmasın:(

meşhur instagram güzel mesela ona bayıldım. sadece çektiğimiz fotorafları paylaşmayıp sadece telefona kaydetmenin yolu yok mu onu merak ediyorum. o yüzden hiç kendi resmimi çekemedim.

stupid3 de güzel ama tek oyunluk. bütün hilelerini öğrendikten sonra tekrar tekrar oynanacak bir oyun değil.

sleep cycles alarm. bunu da sözlükte gördüm orda bahsedilen paralı bir versiyondu. ama ben ücretsizini buldum. pek başarılı değil bence.
bir kere ekranı kilitlememek gerekiyor hareketlerini algılasın diye bu da şarjı bitiriyor diye düşünüyorum ayrıca güvenli değil pek çok denememde sadece yastığımın altına koyarsam algıladığını keşfettim. yani 2000tl' lik telefonun bir uygulama yüzünden yere düşmesi riski var. çünkü ben yastığa sarılırım uyku sersemi elimle iterim.. çarşafla battaniyenin arasına koydum şimdilik ama hala kafamın altına koymaktan rahatsızım. uçuş moduna falan alıyorum ama radyasyonun beynime işlediğini hissediyorum sanki.
başka yerde de çalışmadı. mesela ayağımın altına koyayım dedim. test ederken ok ama ölçerken fos çıktı. mesela ilk gün buna güvendim. sabah bir baktım ölçüm yok.
bir de bi gece yattım ama uyuyamadım alarm açık ama dönüyorum falan. sonra baktım bu beni uykuda sanmış hatta kendince derin uyku, rem falan bile ölçmüş. anladım ki pek de güvenli değil.
bir de sabah 8diye kuruyorum mesela ama evdeyim 9' da falan da kaldırsa olur ama 7:30' da kaldırınca kızdım. mesela 8' den sonra uyandır diye bir seçenek olsa keşke. anladığım kadarıyla sabah 8' e doğru kıpırdayınca bu uyandırmaya başlıyor.
paralı versiyonunda sesi kaydedip ortamın ışığını falan da ölçüyormuş ama gerek yok bence.

bir de pedometer indirdim. çok güzel bu da. yıllardır yürüyüş yaparım. tamam parkurda levhalar var ama parkura gitme, geri dönüş falan tam mesafeyi bilmiyormuşum. onu ölçtüm. 4682adım. ayrıca harcadığım kaloriyi, ortalama hızımı da gösteriyor. starta bastıktan sonra 3,2,1 cebinize koyun deyip kendini kitlemesi de güzel.

fruit ninja. waww. deli oldum bu oyuna. ama sessiz oynanmıyor hacı. illa o fıskırma sesini duyacaksın. ücretsiz versiyonunda sadecd 125puan yapmana izin veriyor. süre bitti dese de daha kısa sürede bu puana ulaşsan da bitiriyor. gene de o peşpeşe gelen meyveleri doğramaya bayılıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder