18 Ekim 2011 Salı

myphone..

bu benim mezuniyet hediyem. araba istemek vardı ama bu da 2. el bir yerli araba fiyatına.

carrefour' da kampanya varmış. 16gb 1799. turkcell' de fiyatı 2000falan. ordakinin kutusu daha ince. dediklerine göre kvk garantisi farkıymış. apple' ın servisi yok mu?

gene de pek masraflı çıktı. bi kere eski sim card kullanılmazmış. kesilmesi gerekiyormuş. kesmeyip yeni micro sim card çıkarttırılıyor. o da ücretli. iyi işte eski simim de öbür telefonda kaldı.

öyle açıp kullanılmıyor direk. aktive edilmesi lazımmış. +aktive ücreti.

girince de apple kimliği oluşturmadan kullanmana izin vermiyor. iyi ki internet de bağlatmışım. aslında zamanında itunesu indirirken fake bir kimlik yaratmıştım ama şifresini bile hatırlamıyorum. hem kendi adıma değildi. neyse zor bir şey değilmiş. ama başta bir uppercase letters dedi ben tıkandım. o kadar sene ingilizce gördüm kimse de bana uppercase demedi. meğer büyük harfmiş.

sonra game center için ayrı kimlik yaratıyorsun. yoksa oyun oynamana izin vermiyor.

önce parası neyse veririz kafasındaydım ama sonra 2-3 beleş oyun indirince ne vericem olayına girdim. önce jump out, sonra meşhur angry birds, sonra bir araba yarışı, sonra da spider solitaire indirdim. 1-2 maillerime baktım. maillerin hepsini okunmamış göstermesi sıkıcı. 50tane falan mailim varmış. hepsini tek tek açmam gerekti. 1-2 ekşiye falan girdim. baktım benim 100mb ilk günden 50mb' a indi. bıraktım. zaten evde beleş sınırsız adsl var niye oraya ekstra para bayılayım ki.

jump out angry birds' ten daha zevkli. o bölümü bitiremesen de 2 kere başarısız olunca yeni bölüme geçmeye izin veriyor. hemen bitirdim tabi böyle olunca. araba yarışı ehh işte. solitaire windows' ta favori oyunum ama telefonda nefret ettim. kağıtlar geç gidiyor, ctrl+z, h yok skor tutmuyor, zamana karşı. yani süper sıkıcı. angry birds oynuyorum. domuzcuklar beni sinir ediyor. hele kuşlar ölünce sırıtmaları.. ilk turlar çok kolaydı. şimdi çok zorlaştı. fazla bir strateji geliştiremiyorum, gelişine sallıyorum.

öyle deli gibi kullanmıyorum zaten. başta jailbreak falan yapayım dedim ama bu hali bile fazla bana. yavaş yavaş işte. o değil de annem falan istiyor bundan. ingilizce bilmeden nası kullanacaksa..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder