31 Ekim 2011 Pazartesi

..

bu hafta gordion' un ordaki sosyete pazarına gittik. bazı haftalar pazar çok güzel olur ya. o haftalardan biriydi. hiçbir şey alasım olmadığı halde bir tshirt ve bir sweatshirt aldım. tshirt veromoda, sweat stradivarius. bir de zara sweat beğendim ama beden yoktu. o da geçen sene kurstaki bir kız giyiyordu. aşık olmuştum ama defalarca zara' ya bakmama rağmen görememiştim. meğer pazardan almış.

sonra da gordion' a gittik. orda pek bir şey bulamadım. ankara' ya h&m geldiğinden beri gitmemiştim. oraya uğradım. pek beğenmedim açıkçası orjinal hiçbir şey yoktu sanki. bir tane snood aldım. fiyatı 14,95. o da biraz almış olmak için aldım. hadi ben neyse tel toka alan vardı ya. sokakta 100tanesi 1tl falan mı ne. hani ordan alınca nooluyor ki.

geçen hafta 1buçuk kilo vermişim sevindim. geçen hafta 1 kilo almasaydım. şimdi 3 kilo daha zayıf olacaktım. neyse ileriye bakalım. gerçi bu haftasonu da biraz abarttım gibi.

gene fimolarım için oje aldım. akrilik boya almaya üşendikçe devam edeceğim gibi. oje olarak kullanması zor bir renk ama beyaz şarap şişem için mükemmel oldu. rossmann' da fiyatı: 1,66. sanırım 1,95'miş ama indirim varmış.

numarası 06. pastel ojelerini daha önce kullanmamıştım ama şişesi ve fırçasını çok beğendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder