7 Ekim 2011 Cuma

modern family..

yabancidiziizle.com' dan izliyordum ama dizimag' de görüntü kalitesi daha iyi gibi. bir de bölümler arası otomatik geçiş cidden büyük kolaylık.

1.sezon sorunsuzdu.
2.sezon 1b, 4b, 18b yok.

3. sezon 4. bölümü izledim en son.

başta pek sıkıcı geldi ama sonradan sevdim gibi. sevdimden çok alıştım gibi daha doğrusu. bence o kadar da komik değil. o kadar emmy falan aldı diye izledim ama bence big bang theory hatta sheldon bile tek başına daha komik.

biraz klişe geldi. genç ve güzel bir kadınla evlenen adam komedisi, biri popüler aptal, biri inek biri salak 3 çocuklu bir aile bir de gay çift. klasik amerikan komedi dizisi. hatta bu 3 çocuktaki klişe aşk romanında da vardı.

jay' i artık her görüşte acaba al bundy geleceğinin böyle olacağını görse ne derdi diye düşünüyorum.

gloria çok güzel yaa. jay onu nasıl kendine aşık etmiş.

haley aslında hiç güzel bir kız değil. onda böyle bir süper havalıymış edası garip geliyor.

phil' in bu resimdeki ses geçirmez bluetoothlu kulaklığında acayip gözüm kaldı. alıp ikarus' larda deneyesim var ama millet kablosu da yok diye mal mal bakar diye düşünüyorum.

mitchell' in saç rengi çok acayip bir kutu kahverengi boya alıp boyasam daha normal olur gibi.

hawai' de geçen bölümü çok sevdim. yazlık yerde geçen komedi dizilerini seviyorum.

lily çok tatlı bişi alıp mıncırasım var. şimdi bir de konuşmaya başladı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder