6 Ekim 2011 Perşembe

rossmann alışverişim..

soldaki tabanlik: 0,74kr. ben bunu tabanı eskiyen bir babetim için almıştım ama 1 haftalık kullanımlık garip bir şeymiş. belki spor ayakkabılarımda kullanırım.

concelear set: 4,49. güzel gibi şimdilik. keşke üstündeki yazılar için türkçe veya ingilizce açıklama olsaymış.

oje: 1,99. bu ara gene ojeye taktım ama bu açık gri çok güzel. matlaştırınca daha da güzel oldu hafif lila gibi. yalnız bu matlaştırıcı ojem koyulaşmış acayip bişey olmuş ben de attım. kullanmaya kıyamıyordum, yazık oldu.

jel eyeliner: 5,90. inglot kullanıyorum ben ve bunu hiç sevmedim. tek sürüşte renk vermiyor, zaten bol simli bir şey. simli olduğunu bilseydim almazdım. kavanozusu sanırım cam. gerçi evdeki inglot eyelinerım biraz kurumuş sanki. böyle ucuz bir şey olsa atar yenisini alırdım.

ayak banyosu: 1tl. rossmann' ın bu tek kullanımlık şeylerine bayılıyorum. her girişte illa bir şeyler alıyorum.

lipliner:1,99. bunun da rengi çok hoş. nihayet aradığım mat ruju buldum. şimdi tek sorun kırmızı ruj sürüp dışarı çıkmak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder