9 Ekim 2011 Pazar

ne var ne yok..

noolsun işte. işsiz adamım bütün gün evdeyim. geçen bi gün bi sınav için para yatırmaya bankaya gitttim. tam 70kişi bekledim. girdiğimde sıra 40lardaydı benim numaram 110. 2 saat falan bekledim herhalde. yanımda ne kitap, ne müzik. naapim ertelesem de gene beklemek gerek.

ondan önce 3 saat hastane bekledim.

dün 2. defa tek başıma araba sürdüm. güzergah aynı ama yolları kazıp duruyorlar bu ara. aslında koca çift şerit cadde. ama yolun bir tarafını kapatmışlar. 2 yolu aynı tarafa vermişler, benim dönüp eve geleceğim yeri kazmışlar. o da öyle bir şey ki giderken geçtiğim yol 10dk sonra dönerken değişmiş. ben de ters yola girdim bilerek. tek şerit olduğunu bildiğim halde. napiim aşağıdan dönmeyi denesem belki yaparım ama ya kaybolursam. arabalar falan da geliyordu ama zaten kısacık bişey.gelen olursa kenara yanaşıp geç diyorum neyse öylece vardık.
bugün de gene bizimkiyle arabayı batırdık. ne zaman iyi araba sürsem ona güvenip ters bir şey yapıyorum. geçen arabayı çizdirdim. şimdi de park yerinde sıkıştı. ama ben dedim ona yapamam dedim. hala yap yap.araba şimdi öyle bir sıkıştı ki ordan sürtmeden nasıl çıkılır çok merak ediyorum.

rejim yapıyorum bu ara. çarşambaya kadar sallıyordum. gittim menü falan yedim ööyle. sonra dedim zaten işsiz güçsüz oturuyorum bu sene bari biraz kilo falan vereyim. iyi gidiyo gibi. göbeğim biraz küçüldü sanki. yarın tartılcam. eğer kilo veremediysem üzülürüm ama.

bu ara hiç film izlemiyorum. aslında izlemek istediğim çok film var ama sinema çekimi izlemek istemiyorum o yüzden biraz daha bekleyesim var. aslında kontrol etsem de olur ya. dizi izlemek kolayıma geliyor.

zahir' i bitirdikten sonra okuyacak kitabım yoktu. kafamda hiç fikir yokken gittim dost' a beğendiğim ilk kitabı aldım. o da rıfat ılgaz çok rahat okunuyor. bol diyaloglu. daha 1 hafta olmadı ama yarıyı geçtim. bi kitap daha almalı.

sınav çıkışı gene fotokopiciye gittim gene 25tl bayıldım. pff. okul bitti hala kurtulamadım. gerçi başka harcamam da yok gibi. giyime para harcamıyorum. günlük kıyafet zaten dolabımda yığınla var. iş için kıyafet alasım var ama dereyi görmeden paçayı sıvamak gibi geliyor. bir beyaz, bi mavi gömlek aldım. kumaş pantolonum, 1 tane de ceketim var. işe gireyim hele alırım gibi. geçen mesela koton' da şifon tam ceket içine falan giymelik bi gömlek vardı. iyi 20tlydi de almadım mesela. geçen c&a' da kaban beğendim. kabanım var ama bilekleri tifsik tifsik oldu. alasım vardı ama dedim ki bu kış için planım kolsuz yeleğim.

bir de kendimi hala eylül ayında gibi hissediyorum. şimdi okul yok ya sanki dersler başladı başlayacakmış gibi ne biliim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder