10 Eylül 2011 Cumartesi

sınav..

öncelikle sınavın yapıldığı konferans salonu çok güzel bir yer. ben kenferans salonu deyince masasız bir yer ya da kolçaklılar bekliyordum ama süper bir mekandı. anfi gibiydi aslında ama anfinin yumuşak deri koltuklu hali gibi. arada 3kişilik falan boşluk kalacak şekilde yerleştirmişler.
girişte cep telefonlarını üzerlerine sıra numaralarını yapıştırarak teslim aldılar. pratik bir çözüm. kpss' de falan da pekala uygulanabilir.
düşünmedim değil ama klasik sınav olması gene de şaşırttı. tükenmez deyince anladım zaten. aslında yanımda tükenmez de vardı da yedek olsun dedim şimdi.
ben ortalardaydım ama 200kişi falan girdi herhalde sınava. aslında 8kişilik kadro için biraz fazla. hadi olsun olsun 50kişi girsin.
lisedeki büt kağıtları gibi köşesi kapatmalı kağıtlardan vardı ama normal A4 boyutlarında. ingilizce için ayrı kağıt, alan soruları için 1+sınırsız kağıt.
soruları ve kalemleri de geri verdik.
sınav süresi 3saat ama 1 saatte sınıfın yarısı çıktı. zaten o kadar uzun süre isteyen sorular değildi.

sorular kolaydı. 1tane uç soru vardı, o da şansıma benim alanımdan geldi. keşke başka yerden gelseydi. kpss' ye girdiğimden beri itiraf etmeliyim ki doğru düzgün oturup çalışmadım. şöyle biraz hatırlatsam kendime yapılmayacak sorular değildi. biraz da kendimi test olur diye kasmadım. gerçi ne kadar çalışsam muhasebede numaraları ezberlemeyi düşünmezdim. gerçi yevmiye defterinde kullanılacak en klasiklerdendi. biraz iyi çalışsam aklımda kalırdı. hele ingilizce begginer seviyesinde fiil kelimelerini cümle içine yerleştirme idi.

kpss sınavına girip 80 üstü alan kişiler için bu sınav 100 alınası sınavdı. o yüzden hiç umudum yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder