19 Eylül 2011 Pazartesi

okullar açıldı..

yeni mezun olmuş bir işsiz olarak bu sene okul heyecanı yaşamamak çok garip bir duygu. okuldan nefret ettiğim senelerde bile yeni başlayan dönemin heyecanını severdim. kırtasiye alışverişi zaten başlı başına bir neşe kaynağı.
insomniaya doğru sürüklenerek 2günde sadece 1,5saat uyusam da dün gece de çok zor uyudum ama bu sabah iyi kalkabildim erkenden. düşüncem yeni dönemle kendimi tatil rehavetinden sıyrılıp kendimi mantıklı bir gündelik düzene oturtmayı düşündüm. ama ne mümkün.

saat 9' a kadar falan gene iyiydi. trafik tıkandığı için bizim sokağa giren arabalar fazla gürültü yapsa da çekilmeyecek gibi değildi. ama sonra 2 aydır unuttuğum müdür gene konuşmaya başladı. gıcık oluyorum şu adama ya. nerdeyse üşenmeyip okula gidip boğazını sıkıvericem. önce uzun bir konuşma yaptı. bu kadar uzun konuşmanın mantığını hiç anlamayamışımdır zaten. bu konuşmayı dinleyip de ilham alan var mıdır acaba. yeni ders yılı hayırlı olsun de git ne kastırıyorsun. sonra öğrencilere genel duyuruları okudu. sonra yeni gelen 9. sınıflarla sınıfları değişen 10. sınıfları sınıflarına bakmaya kapıya yolladı. çok izdaham olmuş olacak ki sonra lissteyi eline alıp tek tek okumaya başladı. ben bu arada ders çalışmaya çalışıyorum, camı kapattım, arada 2 sokak ve koca bir cadde var, arka odadayım ama gene de bu kadar net duyuyorum. şu mikrofonların volüm ayarı yok mu? gece kulupleri ve konserlere uygulanan desibel kuralı buraya da gelmeli.

saat 10' a kadar biter herhalde dedim ama sonra da sesli uyarılı zil sesi başladı. önce barış manço şarkısı gibi bir melodi zil niyetine çalıyor. sonra sınıflara falan diye anons geliyor. bizim zamanımıza bir zırrr: tenefüs bitti, 2. zırrr: hoca geliyo hadi sınıfa demekti. her seferinde söylemesine gerek yok ki. bi de bu her 40dk' da falan oluyor.
umudumu kesince dedim gidip biraz daha uyuyayım. 11gibi biri konuşma yapıyordu. tam da anlamıyorum. gözümü açıyorum gürültü varsa tekrar dalıyorum. böyle böyle 12 ettik gene.

akşam da bi yürüyüş yapayım hava alayım dedim bu sefer de okuldan çıkanların trafiğine yakalandım. bu arada artık okullarda beyaz gömleğin yerini polo yaka tshirtler almış. çok iyi bişi bence. zaten bi etek bi de gömlek ömür törpüsüydü. pantolon olayı süper olmuştu zaten bu tshirt olayı da şukela olmuş. bizim zamanımıza yetişse daha süper olurdu ya.

neyse umarım bunlar ilk gün hengamesidir, azalarak bitsin lütfeeen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder